4/29 popup

Modern Ahang

تبلیغات ثابت

تبلیغات

دانلود آهنگ دلتنگته از ایمان غلامی

دانلود آهنگ دلتنگته از ایمان غلامی
دانلود آهنگ جدید و بسیار شنیدنی و زیبا دلتنگته از خواننده کشورمان ایمان غلامی با لینک و کیفیت عالی هم اکنون از سایت خزر موزیک
دانلود آهنگ دلتنگته با ۲ کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ و همراه با متن آهنگ این اثر

Downloade Ahange Jadide Khanandeh Iman Gholami Be Name Deltange

به زودی …

منتشر شد

KHAZARMUSIC 141 دانلود آهنگ دلتنگته از ایمان غلامی

متن آهنگ دلتنگته از ایمان غلامی

من دلم گیر اون چشمای مستتن فکر نمیکردم یه روز به رو من بسته شن
چی شد از یاد تو رفت روزای خوبمون که تموم شد خیلی زود همه چی
یه عمریه که ویرونم تو این خونه آخه کی حال من تنها رو میدونه
گیرم از یادم بری و پر بشه جاتو من کجا پنهون کنم اون خاطره هاتو
حال این دیوونه به نفسهات بنده واسه تو دلتنگه از همه دل کنده
حال این دیوونه به نفسهات بنده واسه تو دلتنگه از همه دل کنده
بی من این روزا دل به کی بستی چی بهش گفتی با کی همدستی
چشم تو هرشب رو کی میبندی با کی میخندی به کی میخندی
حال این دیوونه به نفسهات بنده واسه تو دلتنگه از همه دل کنده
حال این دیوونه به نفسهات بنده واسه تو دلتنگه از همه دل کنده

دلتنگته ایمان غلامی

دانلود همه آهنگهای ایمان غلامی



جم موزیک| YooTheme

این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

تبلیغات سایت


    تبلیغات
ابر برچسب ها :
دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام می خواستمشدانلود آهنگ ایرانیدانلود آهنگ جدیددانلود آهنگدانلود فیلمجم موزیکدانلود فیلم ایرانیتک ترانهآهنگجدیدترین آهنگ هادانلود آهنگ سیاوش قمصری به نام می خواستمشدانلود آهنگ جدید ایرانیدانلودآهنگ جدیددانلود آهنگ به روزدانلود آهنگ جدید رضا نوایی به نام بگیر دستامودانلود آهنگ جدید میلاد راستاد به نام رفاقتدانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام مه دختدانلود آهنگ جدید سینا درخشنده به نام حالم نابهدانلود آهنگ رضا صادقی به نام نفسفیلم زیبایبا کیفیت عالیبا لینک مستقیمدانلود فیلم جدید ایرانیتریلر فیلمپلانهادانلود فیلم جدیدمتن آهنگدانلود بهترین آهنگ هابهترین آهنگ علی بابا